hemma igen

igår så sprang jag , bea och sophie i Hammarby backen :-(
jobbigt jobbigt.................

  
vaknade vid halv 9 åt yogurt med russin, två mackor och lättdryck ,
 sen gav vi oss iväg till t-banan men då var det väääldigt mycket förseningar så syster och jag fick kuta upp till lägenheten igen där vi mötte mamma och hon fick skjutsa oss till Älta.
 men innan det så hade mamma tagit fel nyckel till bilen så syster fick springa upp till lägenhetn och hämta den rätta och sen gav vi oss iväg:)
när vi kom till Älta stod alla och väntade:-(
men vi bytte om och började att jogga upp mot Ältaskogen..
där började vi med att stretcha och sedan sprang vi 1 km(4minuter och 31 sekunder:-)
andra varvet sprang jag på 4:34,
sedan sprang vi stafett på 800 meter , jag fick springa med Sophie(puffiis.blogg.se)
sophie började och kom in först och bytte av mig , sophie hade sprungit så bra att Amanda låg lite längre bak än vad jag hade väntat mig.. så vårat lag kom in först det varvet igen:), jag kom in på 3:29
jag bytte av sophie och hon spurtade iväg.
efter ett tag kom hon in i mål med ett oerhört försprång för mig och jag kutade iväg,
andra varvet kom jag in på 3:19 och det gjorde att vi vann:-)
sedan gjorde vi 20 armhävningar och lite magövningar, sedan efter mycket slit så joggade vi tillbaka till Älta hallen där strechade vi och sedan åkte vi hem......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0