bla bla bla

Ditt namn:Felicia
Längd: 151 cm
Spelar du något instrument: nooo
Vem är snyggast: JAG!:)
Vem vet mest om dig: Jag såklart
Vad vill du ha just nu: sommar.
Vilka sjukdomar har du:Laktosintolerant , om det räknas?
Fobier: Hatar verkligen Ormar!!! och jag är lite höjdrädd

Känner du en snygg kille: såklart;)
Har du körkort: Nej för ung.
Åsikt om jultomten: Skäggig?
Vill du gifta dig: aah , helst innan 26 ;)
Tycker du att du är attraktiv: vet inte ?! tycker du?
Din hårfärg och frisyr: Blont, axellångt och uppklippt
Skolväska just nu: en svart friis company
Har du glasögon: nee har precis fått linser
Hur ser din plånbok ut: en burberry
Favorittv-program: all of us & CSI
När ska du festa nästa gång: Festar inte. 
Vad köpte du senast: Shoes
Hur mycket pengar har du: lite
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det e Felicia
Senast kramat: pappa
Vem sov du hos senast: Det måste ha varit Dettner
Stjärntecken: Oxe
Ögonfärg: Blå

Kroppsform:
Smal & vältränad:p
Kall favoritdricka: Mineralvatten
Varm favoritdricka: varm oboy.
Alkoholhaltig favoritdricka:  jag dricker inte alkohol?
Säger ofta: typ & kolla.
Saknar du någon: japp
Du fikade senast: today
Senast sedda film: Rat Race
Hur känner du dig nu: G**is sugen:P
Kan du laga mat: jaa men den smakar skit
Vad pluggar du: allt tråkigt.
Vad tycker du om fötter: Fula.
Är du smart: Ibland
Snarkar du: jag vet inte, jag sover ju?
Är du aktiv i skolan:haha alltid!!
Lesbisk: Nej!
När och varför grät du senast:i tisdags och varför får du inte veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0